Ce este un cookie?

Un cookie este un fisier creat de un site web pentru a stoca informatii pe calculatorul tau cum ar fi preferintele tale pentru acel site sau locatia.
Aceasta tehnologie de stocare automata a datelor este foarte raspandita si se foloseste pentru a stoca informatii precum tipul de browser si sistemul de operare sau pagina sursa, cu scopul de a intelege cat mai bine ce articole te reprezinta. In felul acesta iti vom prezenta articole care te intereseaza in mod direct.

Cum functioneaza?

Mai tarziu, cand revi pe zonia.ro, browser-ul trimite acestuia cookie-urile care ii apartin. In felul acesta se permite siteului sa iti ofere posibilitatea de a personaliza hainele afisate pentru a se potrivi cat mai bine nevoilor tale si preferintelor tale.
Cookie-urile pot stoca si informatii personale de identificare. Aceste informatii pot fi folosite pentru a te identifica sau a te contacta. 

Cum folosim cookie-urile?

Zonia.ro, prin colaborarea cu RTB House, Retargeting, Facebook Login, Google Adwords si Google Analytics permite acestora folosirea cookie-urilor cu scopul de a obtine analize de trafic, publicitate online, creearea de cont prin Facebook si analiză de performanță profundă pentru fiecare parte a mediului software. 

Zonia.ro nu foloseste cookie-uri pentru salvarea datelor personale ce ar putea compromite securitatea ta si in acelasi timp nu raspunde de folosirea inadecvata a datelor dumneavoastra de catre firmele colaboratoare.


Cum pot sa sterg cookieuri?

Utilizand site-ul Zonia.ro, esti de acord cu modul de utilizare a cookie-urilor Daca nu esti de acord cu modul nostru de utilizare a cookie-urilor, trebuie sa setezi corespunzator browserul tau, sau sa nu folosesti site-ul Zonia.ro. Daca decuplezi cookie-urile pe care le utilizam, aceasta ar putea afecta buna navigare pe site-ul nostru.

Prin setarea browserului pe modul incognito poti refuza aceste cookie-uri.

X
Livrăm în orice țară. Detalii.
Livrăm în orice țară. Detalii.
Info & comenzi telefonice: +40 766 985 985
Ajutor
Lei

Politica de returnare

Poti returna produsul comandat in termen de 14 zile daca acesta nu iti vine sau de care nu esti multumita, nu numai fiindca este o obligatie legala conform OUG 34/2014, dar si pentru ca vrem ca tu sa fii fericita de produsele noastre si de  relatia cu echipa Zonia.ro.

Cum calculezi perioada de retur?

-  Cele 14  zile de retur (calendaristice) se calculeaza incepand cu ziua in care tu sau o persoana pe care tu ai desemnat-o sa primeasca coletul a intrat in posesia produsului.

Procedura de retur simpla ca tu sa fii multumita

Daca produsele nu iti vin sau nu esti multumita din diferite motive poti sa le returnezi in cele 14 zile calendaristice, fara sa fii obligata sa ne justifici motivul returului.

Ne dorim sa pastram relatia cu tine cat mai simpla, asadar am conceput 6 (sase) pasi simpli pentru returnarea produselor Zonia.ro:

  1. Intra in Contul tau si acceseaza sectiunea Retururi. Aici vei regasi afisate toate comenzile pe care le-ai plasat si care pot fi returnate conform conditiilor de retur. Selecteaza comanda, apoi produsele, cantitatea si motivul returului. De asemenea iti punem la dispozitie formularul de retur pentru a ne transmite informatiile returnarii. Te poti loga cu Contul tau (recomandat) sau cu adresa de e-mail sau număr de telefon si numar comandă.
  2. Ai trei optiuni: schimb de marimi sau produse, voucher in valoare de suma produsului sau produselor returnate sau banii inapoi.
  3. In cazul in care doresti un schimb de marimi sau un alt produs, te vom contacta pentru a stabili detaliile cu privire la schimb. Costul transportului pentru procedura de schimb este de 15 lei.
  4. Daca optezi pentru VOUCHER, acesta ti se va trimite pe mail si/sau SMS.
  5. Pentru optiunea de banii inapoi selecteaza metoda de plata. In cazul in care comanda pe care o returnezi a fost platita cu cardul, suma va fi creditata pe acelasi card. Daca ai platit prin alta metoda, poti alege sa primesti banii intr-un anumit cont bancar.
  6. Ai doua optiuni de Returnare:
  •  Retur Gratuit la cel mai apropiat easybox (Sameday);
  •  Retur de la adresa (vom trimite un curier sa ridice produsul sau produsele de la tine). Acest serviciu presupune o taxa de 10 lei, care se va retine din suma pe care o vom restitui catre tine.
  1. Odata ce inregistram solicitarea ta de retur te vom tine la curent cu statusul acesteia prin e-mail si/sau SMS.

Ne dorim sa iti fim alaturi, dar pentru a pastra calitatea si fluxul produselor, te rugam ne trimiti produsul ambalat corespunzator, nepurtat, fara mirosuri, eticheta originala, sigiliul atasat si documentele pe care le-ai primit odata cu acesta.

Alegi marimea diferita sau alt produs la schimb

Odata ce am verificat produsul, in limita stocului disponibil iti trimitem o alta marime sau alt produs la schimb. Iti putem expedia produsul schimbat prin curier, dar vei plati taxa de transport.

Fii fara grija, te vom anunta in momentul in care returul ajunge la depozit.

Nu uita ca produsul sau produsele pe care le-ai returnat trebuie sa indeplineasca toate conditiile de retur.

Trebuie sa stii: un formular de retur este aferent unei comenzi. Daca vrei sa returnezi produse din comenzi diferite, va trebui sa reiei procesul de mai sus pentru fiecare comanda plasata.

4 optiuni de returnare a contravalorii pretului produsului 

In termen de 14 zile iti returnaram integral contravaloarea produsului si costurile de livrare.

Returnarea contravalorii pretului o facem prin una dintre metodele alese de tine si care se incadreaza in politica de retur Zonia. Plata va fi facuta de catre Zonia World S.R.L. conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3 prin una din modalitatile de mai jos:

  1. Mandat postal: prin Posta Romana, la adresa ta (pana la 14 zile calendaristice prin instiintare in cutia postala) - comision practicat 11 lei;
  2. Virament bancar: din contul Zonia in contul tau din Romania (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii) - comision practicat 0 lei;
  3. Rambursare pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul) - comision practicat 0 lei;
  4. Orice alta metoda de plata folosita si agreata: PayPal - comision practicat 0 euro, alte conturi din afara Romaniei

Zonia asigura ramburs gratuit, dar in functie de modalitatea aleasa va fi necesar sa achiti comisioanele aferente pe care le percep terti procesatori de plati.

Poti returna si daca nu ai cont pe Zonia.ro.

La fel de simplu, iti punem la dispozitie formularul de retur unde iti completezi urmatoarele informatii: adresa de e–mail sau numarul de telefon si numarul de comanda pe care il primesti pe e-mail in momentul inregistrarii comenzii.

Procedura de returnare in afara teritoriului Romaniei

1. Intri in contul tau la sectiunea Retururi sau acceseaza formularul de retur

2. Te rugam sa returnezi comanda in termen de 14 zile la adresa: SC Zonia World SRL, Bd. 1 Decembrie 1918, nr 12, Mangalia 905500, jud. Constanta, Romania. Iti recomandam sa trimiti returul prin Posta Nationala si sa ne trimiti pe [email protected] numarul de urmarire al coletului
3. Noi iti vom confirma prin email receptionarea returului.
Cheltuielile legate de transportul retururilor, cat si a comenzilor alese in schimbul acestora din afara teritoriului României vor fi suportate de catre client.
Termenul de returnare al banilor este de 14 zile calandaristice de la recepționarea, verificarea și acceptarea returului impreuna cu primirea datelor bancare corecte.

Important

Aprobam doar retururile care respecta Termenii si conditiile, neconformarea cu acestea atrage cu parere de rau refuzul  Zonia.

Beneficiile obtinute in urma comenzii vor fi automat anulate daca, in urma returului nu se mai indeplinesc conditiile de acordare a acestora.

Returul gratuit este un serviciu oferit de Zonia doar pentru primul retur. In cazul unui retur care survine dupa un alt retur, costul transportului articolului / articolelor va fi suportat de catre clienta.

 

Iti livram eleganta acasa simplu, sigur si flexibil!