Politica de returnare
Poti returna produsul comandat in termen de 14 zile daca acesta nu iti vine sau de care nu esti multumita, nu numai fiindca este o obligatie legala conform OUG 34/2014, dar si pentru ca vrem ca tu sa fii fericita de produsele noastre si de relatia cu echipa Zonia.ro.
Cum calculezi perioada de retur?
- Cele 14 zile de retur (calendaristice) se calculeaza incepand cu ziua in care tu sau o persoana pe care tu ai desemnat-o sa primeasca coletul a intrat in posesia produsului.
Procedura de retur simpla ca tu sa fii multumita
Daca produsele nu iti vin sau nu esti multumita din diferite motive poti sa le returnezi in cele 14 zile calendaristice, fara sa fii obligata sa ne justifici motivul returului.
Ne dorim sa pastram relatia cu tine cat mai simpla, asadar am conceput trei pasi simpli pentru returnarea produselor Zonia.ro:
- Ne contactezi la 0766985985 sau email la [email protected]. Iti punem la dispozitie formularul de retur pentru a ne transmite informatiile returnarii, insa nu este obligatoriu sa il completezi. Stim ca esti ocupata, asadar e suficient sa ne suni sau sa ne scrii.
- Ne dorim sa iti fim alaturi, dar pentru a pastra calitatea si fluxul produselor, te rugam ne trimiti produsul ambalat corespunzator, nepurtat, fara mirosuri, eticheta originala si documentele pe care le-ai primit odata cu acesta.
- Coletul ni-l trimiti la Zonia World S.R.L., adresa afisata pe website. S.C. Zonia World S.R.L, Str. 1 Decembrie 1918 Nr. 12 Mangalia, Jud.Constanta, Romania, 905500. Alegi modalitatea de trimitere pe care o doresti. Rugamintea noastra este sa nu trimiti coletul cu ramburs.
Aceasta pentru ca, oricum, iti punem la dispozitie retur gratuit cand trimiti coletul prin FAN Courier dintr-o localitate unde nu se taxeaza kilometri suplimentari. Lista completa a localitatilor o gasesti aici: Lista Locatii FanCourier
Verifica lista si asigura-te ca localitatea de unde trimiti nu atrage plata pentru kilometri exteriori. In cazul in care FAN Courier va percepe taxe suplimentare pentru transport, acestea vor fi platite de catre tine. Ia in calcul ca produsul trebuie sa ajunga in termen de 14 zile la Zonia, ca tu sa te poti bucura de conditiile de retur.
Chiar daca nu esti obligata sa ne justifici motivul returului, pentru ca ne dorim o relatie cat mai buna cu tine, ne poti scrie la [email protected] motivul pentru care ai returnat produsul si cum putem fi mai buni si mai aproape de tine.
Alegi marimea diferita sau alt produs la schimb
Odata ce am verificat produsul, in limita stocului disponibil iti trimitem o alta marime sau alt produs la schimb. Iti putem expedia produsul schimbat prin curier, dar vei plati taxa de transport.
4 optiuni de returnare a contravalorii pretului produsului
In termen de 14 zile iti returnaram integral contravaloarea produsului si costurile de livrare.
Returnarea contravalorii pretului o facem prin una dintre metodele alese de tine si care se incadreaza in politica de retur Zonia. Plata va fi facuta de catre Zonia World S.R.L. conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3 prin una din modalitatile de mai jos:
- Mandat postal: prin Posta Romana, la adresa ta (pana la 14 zile calendaristice prin instiintare in cutia postala) - comision practicat 11 lei;
- Virament bancar: din contul Zonia in contul tau din Romania (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii) - comision practicat 0 lei;
- Rambursare pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul) - comision practicat 0 lei;
- Orice alta metoda de plata folosita si agreata: PayPal - comision practicat 0 euro, alte conturi din afara Romaniei - comision practicat 10 euro.
Zonia asigura ramburs gratuit, dar in functie de modalitatea aleasa va fi necesar sa achiti comisioanele aferente pe care le percep terti procesatori de plati.
Odata ce ai ales modalitatea de returnare a contravalorii pretului produsului, te rugam sa ne comunici pe [email protected] sau in formularul de retur optiunea ta pentru rambursarea sumelor si informatiile necesare pentru ca noi sa iti restituim plata.
Important
Aprobam doar retururile care respecta Termenii si conditiile, neconformarea cu acestea atrage cu parere de rau refuzul Zonia.
Beneficiile obtinute in urma comenzii vor fi automat anulate daca, in urma returului nu se mai indeplinesc conditiile de acordare a acestora.
Returul gratuit este un serviciu oferit de Zonia doar pentru primul retur. In cazul unui retur care survine dupa un alt retur, costul transportului articolului / articolelor va fi suportat de catre clienta.
Iti livram eleganta acasa simplu, sigur si flexibil!