Ce este un cookie?

Un cookie este un fisier creat de un site web pentru a stoca informatii pe calculatorul tau cum ar fi preferintele tale pentru acel site sau locatia.
Aceasta tehnologie de stocare automata a datelor este foarte raspandita si se foloseste pentru a stoca informatii precum tipul de browser si sistemul de operare sau pagina sursa, cu scopul de a intelege cat mai bine ce articole te reprezinta. In felul acesta iti vom prezenta articole care te intereseaza in mod direct.

Cum functioneaza?

Mai tarziu, cand revi pe zonia.ro, browser-ul trimite acestuia cookie-urile care ii apartin. In felul acesta se permite siteului sa iti ofere posibilitatea de a personaliza hainele afisate pentru a se potrivi cat mai bine nevoilor tale si preferintelor tale.
Cookie-urile pot stoca si informatii personale de identificare. Aceste informatii pot fi folosite pentru a te identifica sau a te contacta. 

Cum folosim cookie-urile?

Zonia.ro, prin colaborarea cu RTB House, Retargeting, Facebook Login, Google Adwords si Google Analytics permite acestora folosirea cookie-urilor cu scopul de a obtine analize de trafic, publicitate online, creearea de cont prin Facebook si analiză de performanță profundă pentru fiecare parte a mediului software. 

Zonia.ro nu foloseste cookie-uri pentru salvarea datelor personale ce ar putea compromite securitatea ta si in acelasi timp nu raspunde de folosirea inadecvata a datelor dumneavoastra de catre firmele colaboratoare.


Cum pot sa sterg cookieuri?

Utilizand site-ul Zonia.ro, esti de acord cu modul de utilizare a cookie-urilor Daca nu esti de acord cu modul nostru de utilizare a cookie-urilor, trebuie sa setezi corespunzator browserul tau, sau sa nu folosesti site-ul Zonia.ro. Daca decuplezi cookie-urile pe care le utilizam, aceasta ar putea afecta buna navigare pe site-ul nostru.

Prin setarea browserului pe modul incognito poti refuza aceste cookie-uri.

X
We deliver to all country. More Info Here.
Free Delivery for orders over Eur 175.
Lei
+40 766 985 985

Politica de returnare

Poti returna produsul comandat in termen de 14 zile daca acesta nu iti vine sau de care nu esti multumita,  nu numai fiindca este o obligatie legala conform OUG 34/2014, dar si pentru ca vrem ca tu sa fii fericita de produsele noastre si de  relatia cu echipa Zonia.ro.

Cum calculezi perioada de retur?

-       Cele 14  zile de retur (calendaristice) se calculeaza incepand cu ziua in care tu sau o persoana pe care tu ai desemnat-o sa primeasca coletul a intrat in posesia produsului

Sau

-       In cazul in care ai facut mai multe comenzi consecutive pe care le-am livrat individual, termenul de retur se calculeaza drept 14 zile  din ziua in care tu sau persoana  pe care ai desemnat-o a primit ultima comanda.

Persoana care primeste comanda este diferita de angajatul firmei de transport care livreaza coletul, iar termenul in care poti returna produsele comandate expira dupa perioada de 14 zile, asa cum am descris mai sus.

 

Procedura de retur simpla ca tu sa fii multumita

Daca produsele nu iti vin sau nu esti multumita din diferite motive poti sa le returnezi in cele 14 zile calendaristice, fara sa fii obligata sa ne justifici motivul returului.

Ne dorim sa pastram relatia cu tine cat mai simpla, asadar am conceput trei pasi simpli pentru returnarea produselor Zonia.ro:

  1. Ne contactezi la 0766985985, prin email la contact@zonia.ro sau prin formularul de retur si ne anunti ca doresti sa returnezi produsul. Iti punem la dispozitie formularul, dar nu este obligatoriu sa il completezi. Stim ca esti ocupata, asadar e suficient sa ne suni sau sa ne scrii.
  2. Ne dorim sa iti fim alaturi, dar pentru a pastra calitatea si fluxul produselor, te rugam ne trimiti produsul ambalat corespunzator, nepurtat, fara mirosuri, eticheta originala si documentele pe care le-ai primit odata cu acesta.
  3. Coletul ni-l trimiti la Zonia World S.R.L., adresa afisata pe website. S.C. Zonia World S.R.L,  Str. 1 Decembrie 1918 Nr. 12 Mangalia, Jud.Constanta, Romania, 905500. Alegi modalitatea de trimitere pe care o doresti. Rugamintea noastra este sa nu trimiti coletul cu ramburs.

Aceasta pentru ca, oricum, iti punem la dispozitie retur gratuit  cand trimiti coletul prin FAN Courier  dintr-o localitate unde nu se taxeaza kilometri suplimentari.  Lista completa a localitatilor o gasesti aici: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf.

Verifica lista si asigura-te ca localitatea de unde trimiti nu atrage plata pentru kilometri exteriori. In cazul in care FAN Courier va percepe taxe suplimentare pentru transport, acestea vor fi platite de catre tine. Ia in calcul ca produsul trebuie sa ajunga in termen de 14 zile la Zonia,  ca tu sa te poti bucura de conditiile de retur.

Chiar daca nu esti obligata sa ne justifici motivul returului, pentru ca ne dorim o relatie cat mai buna cu tine, ne poti scrie la contact@zonia.ro motivul pentru care ai returnat produsul si cum putem fi mai buni si mai aproape de tine.

Alegi marimea diferita sau alt produs la schimb

Odata ce am verificat produsul, in limita stocului disponibil iti trimitem o alta marime sau alt produs la schimb,  gratuit prin Posta Romana in cazul in care nu exista diferente de cost. Noi iti putem expedia produsul schimbat si prin curier, dar in acest caz vei plati taxa de transport.

4 optiuni de returnare a contravalorii pretului produsului 

In termen de 7 zile iti returnaram integral contravaloarea produsului si costurile de livrare, mai putin diferenta de standard daca ai ales alta modalitate de livrare decat cea mai ieftina expediere pusa la dispozitie de Zonia (Posta Romana).

Returnarea contravalorii pretului o facem prin una dintre metodele alese de tine si care se incadreaza in politica de retur Zonia. Plata va fi facuta de catre Zonia World S.R.L. conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 si 3 prin una din modalitatile de mai jos:

  1. Mandat postal: prin Posta Romana, la adresa ta (in 3-4 zile lucratoare prin instiintare in cutia postala) - comision practicat 11 lei;
  2. Virament bancar: din contul Zonia in contul tau din Romania (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii) - comision practicat 0 lei;
  3. Rambursare pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul) - comision practicat 0 lei;
  4. Orice alta metoda de plata folosita si agreata: PayPal - comision practicat 3 euro, alte conturi din afara Romaniei - comision practicat 10 euro.

Zonia asigura  ramburs gratuit, dar in functie de modalitatea aleasa va fi necesar sa achiti comisioanele aferente pe care le percep terti procesatori de plati.

Odata ce ai ales modalitatea de returnare a contravalorii pretului produsului, te rugam sa ne comunici pe contact@zonia.ro sau in formularul de retur optiunea ta pentru rambursarea sumelor si informatiile necesare pentru ca noi sa iti restituim plata.

Important

Aprobam doar retururile care respecta Termenii si conditiile, neconformarea cu acestea atrage cu parere de rau refuzul  Zonia.

Beneficiile obtinute in urma comenzii vor fi automat anulate daca, in urma returului nu se mai indeplinesc conditiile de acordare a acestora.

 

Iti livram eleganta acasa simplu, sigur si flexibil!