Zonia

Pot sa returnez?

Sigur ca da, poti returna articolele comandate prin posta sau curier rapid pe adresa afisata pe site: http://www.zonia.ro/politica de returnare.
In schimbul articolelor returnate poti alege o alta marime sau un alt produs, in limita stocului disponibil. De asemenea, poti opta pentru returnarea banilor.

Cum comand si cat dureaza livrarea?

Comenzile se depun direct de pe site: www.zonia.ro sau telefonic la 0766985985 (program luni-vineri 09:00-18:00 si sambata 10:00-14:00).
Coletele se livreaza in 24-48 ore lucratoare pentru localitatile fara kilometrii externi prin curier rapid (daca depui comanda pana in ora 16:00) sau in 2-3 zile lucratoare prin Posta Romana. http://www.zonia.ro/livrare-si-returnare

Cum pot sa platesc?

Comenzile se pot achita prin plata ramburs (plata ramburs reprezinta plata in numerar, ce se face la ridicarea coletului), direct cu cardul sau prin transfer bancar. Plata ramburs este dispoibila numai pe teritoriul Romaniei.

De ce reduceri beneficiez?

Transport gratuit* la comenzi de minim 300 lei, 20 lei reducere si transport gratuit la comenzi de minim 400 lei si 50 lei reducere si transport gratuit la comenzi de minim 600 lei. In plus la comenzi de peste 500 lei, ai 5% reducere pentru toate comenzile depuse in urmatoarele 15 zile, la comenzi de peste 1000 lei ai 10% reducere pentru toate comenzile depuse in urmatoarele 30 zile si la comenzi de peste 1500 lei ai 15% reducere pentru toate comenzile depuse in urmatoarele 45 zile.

* Transportul gratuit este valabil numai pe teritoriul Romaniei. Discount-urile sunt generale.

Faceti livrari in afara Romaniei?

Desigur, expediem comenzi in toata Europa. Taxa de transport incepe de la 39 lei in functie de greutate si tara de destinatie. Pentru mai multe detalii accesati: http://www.zonia.ro/modalitati-de-livrare.

Cum pot achita si in cat timp ajung produsele comandate din afara Romaniei?

Modalitatile de plata sunt: direct cu cardul, PayPal, transfer bancar, Western Union sau Money Gram.
Coletul ajunge la destinatie in 2-10 zile lucratoare in functie de modalitatea de transport aleasa, din momentul in care plata a fost efectuata.

Unde aveti magazin de prezentare?

Suntem un magazin exclusiv online.

Cat dureaza rambursarea contravalorii unui produs returnat?

In schimbul articolelor returnate poti sa alegi o alta marime sau un alt produs, in limita stocului disponibil.
De asemenea, poti opta pentru returnarea banilor. Banii vor fi rambursati prin Posta Romana sau card bancar in termen de 7 de zile conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 ┼či 3.

Cum pot comanda un produs care nu se mai afla pe stoc?

Da click pe marimea pe care ti-o doresti si completeaza-ti datele necesare (adresa de e-mail si numarul de telefon) pentru a putea fi informata de indata ce produsul va reveni pe stoc.

Cum pot fi la curent cu noutatile Zonia ?

Prin abonarea la newsletter vei fi la curent cu anunturile, promotiile, voucherele cadou oferite si alte informatii cu privire la produsele comercializate, postate de catre magazinul nostru.

Cum va pot contacta?

Pentru informatii suplimentare ne poti contacta pe e-mail (contact@zonia.ro) sau telefonic la numarul de telefon 0766985985.